ضرورت آگاه‌سازي دانش‌آموزان از اهداف جنگ نرم
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

خبرگزاري فارس: مدير آموزش و پرورش شهريار بر آگاه‌سازي نسل امروز به ويژه دانش‌آموزان از اهداف جنگ نرم و چگونگي مقابله با اين فتنه بزرگ تأكيد كرد. به گزارش خبرگزاري فارس از شهريار به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش شهرستان شهريار، ابوالحسن ماهرويي صبح امروز در نشستي افزود: از آنجايي كه دشمنان كشور به دنبال حمله به تفكرات و مقدسات مردم كشور به ويژه دانش آموزان و جوانان هستند بايد اين قشر از جامعه را براي مبارزه با اهداف شوم آنها آماده كرد.
وي تصريح كرد: آشناسازي دانش‌آموزان با اين راهكارها از جمله مواردي است كه به عهده شوراهاي دانش‌آموزي گذاشته شده و اعضاي شوراي دانش‌آموزي بايد به ترغيب دانش‌آموزان به يادگيري و آشنايي با اهداف شوم دشمنان بپردازند.
ماهرويي همچنين بر توسعه، تحقيق و پژوهش بين دانش آموزان، تأكيد كرد و گفت: دانش‌آموزان مي‌توانند با تحقيق در ارتباط با مسائلي كه هم اكنون در كشور وجود دارد، مانند جنگ نرم، هدفمند كردن يارانه‌ها، عاشورا به نتايج مناسب و كاربردي برسند.
وي افزود: رسيدگي به مشكلات دانش‌آموزان و مدارس و ارتباط بين دانش‌آموزان و مسئولان تنها يكي از وظايف اعضاي شوراها است و ارائه راهكارها و ايده‌هاي جديد نيز بر عهده آنها است.
مديريت آموزش و پرورش شهريار خاطرنشان كرد: شوراهاي دانش‌آموزي بايد با خلاقيت و نوآوري خود به ذهن انگيزي دانش آموزان و آشنايي آنها با مسائل مختلف كمك كنند.
در اين نشست همچنين معاونت پرورشي و تربيت‌بدني آموزش و پرورش و شهريار، با بيان اينكه امسال توجه زيادي به شوراهاي دانش‌آموزي شده و دانش‌آموزان بايد نهايت بهره را از فرصتي كه در اختيارشان قرار داده شده ببرند، ادامه داد: نه تنها آموزش و پرورش بلكه نگاه دولت به شوراها نيز مثبت‌تر از هميشه است.
علي نجفي خطاب به دانش‌آموزان تأكيد كرد: شما دانش‌آموزاني كه به عنوان اعضاي شوراي دانش آموزي فعاليت مي‌كنيد بايد نمونه و الگوي ساير دانش‌آموزان باشيد.
‌وي با اشاره به اهميت تقويت روحيه كتاب خواني بين دانش‌آموزان، خاطرنشان كرد: بيش از 15 هزار جلد كتاب در زمينه مسائل مختلف بين مدارس مختلف توزيع شده و اين اداره همچنان به دنبال تجهيز بيشتر كتابخانه‌ها و جذب دانش‌آموزان به اين بخش است.
نجفي اذعان داشت: شوراهاي دانش‌آموزي بهترين كانال ارتباطي هستند كه مشكلات مدرسه را به گوش مسئولان اداره آموزش و پرورش مي‌رسانند.
وي با بين اينكه دانش‌آموزان بايد نظرات خود را كامل و سنجيده و با يك مطالعه درست و كامل مطرح كنند، تاكيد كرد: مسئولان نيز بيش از پيش گوش شنواي دانش آموزان است و مشكلات آنها را حل و فصل مي‌كنند.
‌در اين جلسه دانش‌آموزان عضو هيئت رئيسه شورا نيز به طرح مشكلات و معضلات تحصيلي خود در مدارس پرداختند و همچنين ايده‌ها و راهكارهاي خود را تشريح كردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 1842
بازدید کل : 217875
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1